Tuesday, August 10, 2010

שגיאה בלתי צפויה - התראות משתמש

היי,


היום לצערי נתקלתי בעוד באג בפלטפורמה המופלאה שלנו...


כאשר מנסים לגשת באתר תחת "הגדרות אתר" ל"התראות משתמש" מקבלים את ההודעה הברורה - "שגיאה בלתי צפויה"


לצערי לא היו לוגים רלוונטים ברמת השרת, לאחר שינוי ברמת האתר הוירטואלי לראות לוגים ע"י שינוי ה custom erros ברמת ה Web.config


בסופו של דבר נברתי בלוגים של המערכת וראיתי שאני עף על שגיאה של

"The object reference set to null"


דבר שהוביל אותי לחשוד שאני מצביע על כלום איכשהו, ואז נפל לי האסימון שככל הנראה אני עף כי אין בכלל מנויים להתראות ברמת האתר הספציפי הזה...


ברגע שהוספתי מנוי התראה לרשימה כלשהי באתר, האפשרות "התראות משתמש" חזרה לעבוד, הסרת המנוי החזירה את השגיאה...


מילות סיכום, אם אין מנויים באתר - אין אפשרות לראות "התראות משתמש"



תודה.

No comments:

Post a Comment